Hop til hovedindhold

Musik- og billedskolen

Velkommen til Rudersdal Musik- og Billedskole

Vil du være en del af et stort og unikt kreativt fællesskab?

Bliv klogere på vores tilbud på musik- og billedskolen. Vi har både hold- og soloundervisning og underviser flere steder i hele kommunen.
Pige der spiller trommer

Spil i orkester, band eller syng i kor

Uanset om du spiller et instrument eller synger, bliver du både inspireret og motiveret, når du gør det sammen med andre.

Tilmelder du dig et instrument eller solosang i musikskolen, kan du gratis tilmelde dig sammenspil og kor.
Læs mere her
Pige spiller tværfløjte

Lær om farver og udvikl din fantasi

På Billedskolen kan du udfolde dig kreativt i fagene "Billedkunst", "Tegning og billedkunst" samt "Maleri og tegning."

Vi har aldersinddelte hold for børn og unge mellem 7 og 18 år.
Se hold i Birkerød og Holte

Nyheder fra Rudersdal Musik- og billedskole

Hold dig opdateret på de seneste nyheder og historier fra Rudersdal Musik- og billedskole.

Se alle nyheder
Vocal Chords til 80'er koncert
Koncerter og arrangementer

80'er-rocken indtog Mantziussalen

6. februar 2024

De unge bands indtog Mantziussalen d. 6. februar og fremførte en stribe højt elskede 80er-hits for det veloplagte publikum. Se billederne fra koncerten her.

Læs hele nyheden